Welkom bij Drentsche Loontrekker

Leuk, een blog...

Maar waar zou ik op mijn blog het over willen hebben en wat zou ik met de rest van de wereld willen delen? Het antwoord op deze vraag weet ik al langere tijd. Maar ik heb tot nu toe niet de tijd en de moeite genomen om werk te maken van mijn idee. Nu is de tijd gekomen om hier daadwerkelijk mee aan de slag te gaan. Om maar een goede zin uit het clublied van mijn favoriete voetbalclub aan te halen; geen woorden maar daden! Vandaar dat mijn blog nu, op 02 januari 2022, het levenslicht ziet.

Nu vraag je je als lezer af wat je kan verwachten. Nou, dat ga ik je vertellen. Graag deel ik hier hoe ikzelf (lees: met mijn gezin) met mijn geld om ga en welke keuzes ik maak. Ook zal ik mijn eigen tips en trucs delen, net als tips en trucs van anderen. (Uiteraard met bronvermelding!) Een leeslijst komt er misschien ook nog eens..

Ik probeer in eenvoudig Nederlands te schrijven. Als dit niet zo is, dan mag je dat gerust aan mij laten weten.

Zoals de titel van mijn blog al duidelijk maakt woon ik niet in Zeeland, Gelderland of Friesland. Mijn geboorteplaats en mijn huidige woonplaats (ze zijn niet hetzelfde) liggen in de provincie Drenthe. Ik heb er voor gekozen om redelijk anoniem mijn blog te schrijven. Mijn privacy heb ik net iets hoger zitten dan mijn hele hebben en houden op internet bekend te maken.


Over mij

Man, heb een partner en twee kids. Er loopt hier ook een hond rond en ik ben werkzaam in de verzekeringswereld. Vaak bezig met computers, liefhebber van sport (met name voetbal). 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verder gaan...en een All Time High!

Het leven gaat door... De rust is weergekeerd na al de ellende van de voorgaande maanden. Gelukkig wel, en daarom nu tijd voor een blog over...