Terug van vakantie

 Werken

Ja, de vakantie is al weer voorbij en het werken wordt ook weer gedaan. Ik merk dat het steeds drukker wordt op het werk en dit vraagt meer energie dan anders. Voor de eerstkomende weken zal ik samen met andere collega's voor de vakantievierders ook de waarneming moeten doen. Zo blijven we bezig...

Hordeur

Die deur zit er in. Maar een factuur om te betalen heb ik nog niet gezien. Ik verwacht wel dat deze nog gaat komen. Geen probleem; het potje voor de hordeur is voor 100% gevuld. Dus ik kan het zo betalen.

Potje

Er is nog een wens om een knikarmscherm te hebben voor ons terras aan de achterzijde van het huis. We zijn inmiddels gestart om maandelijks weer geld hiervoor opzij te zetten.

Beleggen

Leuk, mijn jongste kind heeft interesse getoond en wil op een eigen manier aan de slag. Er werd zelfs al gespaard voor pensioen. Heb ik dan toch een goede invloed gehad?

De eigen beleggingen gaan gewoon via Meesman gestaag door. Ik heb even gekeken, maar de huidige rendements-score ligt op 10%. Tja, dat is dan maar voor wat het waard is. De inleg blijft gewoon doorgaan. 

Sparen

Heel fijn, de rentepercentages gaan omhoog. Onze rekening bij BigBank kent straks 2,7% rente. Dus! Het betekent ook dat het rentepercentage voor de hypotheek nu lager is dan deze rente bij BigBank. Best wel apart. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verder gaan...en een All Time High!

Het leven gaat door... De rust is weergekeerd na al de ellende van de voorgaande maanden. Gelukkig wel, en daarom nu tijd voor een blog over...