Beter!

Medicatie doet wat met je...

Na een moeilijke week lijkt onze hond weer goed op te krabbelen. Na verdenking op een longontsteking of een tumor werd medicatie voorgeschreven. Maar dat is voor ons geen pretje. Het toedienen is niet eenvoudig; je zal maar onsmakelijk tabletjes aan je hond moeten geven. Onder protest lukt het toch om de pilletjes achter in de keel te dumpen. De bek even kort dichthouden en ze verdwijnen de maag in. De bijwerking zou zijn dat er veel urine zou kunnen worden geproduceerd. Dat heb ik de laatste 3 dagen gemerkt. Het niet kunnen ophouden zorgde de laatste dagen voor urineoverlast in onze bijkeuken. (Lees: opruimen, dweilen, droog maken...)

Beursklimaat en crypto

Bijzondere tijden kan je wel zeggen. Een betaaldienst die omhoog schiet, Bitcoin dat weer hoger staat...het kan niet op. Toch kan ik weinig met deze berichtgeving. Mijn beleggingen zijn voor de lange termijn en deze korte (of langere) opleving neem ik al weer voor kennisgeving aan. De crypto laat ik helemaal aan mij voorbij gaan want daar is zonder dat er een "waarde/dienst" tegenover staat het altijd maar weer afwachten wat de gek er voor geeft....

Partner (in crime)

Is het muntje gevallen? Ik denk het wel. Nu is zelfs mijn partner zo ver om zelf onderzoek te doen en de juiste financiële stappen te zetten. Indexbeleggen, deposito, spaarrente, pensioenbeleggen...het komt allemaal voorbij. Zelfs mijn financiële administratie kan tegenwoordig rekenen op de meer dan normale belangstelling van mijn partner. Het gaat steeds beter, zo lijkt het.

Verwachting

Deze maand verwacht ik nog de verrekening van de Belastingdienst, in ons voordeel. Ook komt de uitbetaling van de 13e maand er aan. Verder zijn er nog nieuwe klussen aangenomen voor de muziekhobby en staan er nog een aantal leuke uitjes op stapel. Ik kijk er naar uit!

Oh ja, die nieuwe projectleider? Dat lijkt mij een goede! We gaan vooruit...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verder gaan...en een All Time High!

Het leven gaat door... De rust is weergekeerd na al de ellende van de voorgaande maanden. Gelukkig wel, en daarom nu tijd voor een blog over...